Pages

Sunday, August 17, 2014

1st Experience!!

Assalamualaikum and Hi to all readers...

Apa khabar? Lama saya tidak menjenguk blog ini.. Rindu la pulak rasa nak menaip atas key board.. Hohoho... 

Actually, banyak benda yang berlaku sepanjang saya tidak menulis di dalam blog ini. Ada masa saya cerite yer... 

Hari ini, saya nak kongsi tentang Pengalaman Pertama...

Kui...kui...kui...

Pengalaman Pertama apa ye... Mengandung lah... 

Alhamdulillah,.. Sekarang umur kandungan dah genap 7 bulan... Sepanjang mengandung ni, macam-macam pengalaman yang dapat.. Al-maklumlah 1 preggy...

Mula-mula...
Dalam akhir bulan 2 dan awal bulan 3... saya dah mula rasa badan pelik.. Rasa macam panas badan, cepat penat.. Mulalah fikir, saya mengandung ke? 

Jeng-jeng-jeng....

Jadi beli lah pregnancy test dekat pharmacy di Sibu... Jauhnye ke Sibu beli pregnancy test, ye lah alang-alang berjalan dengan En Hubby... 

Balik dari Sibu, saya test ikutlah cara-cara atas kotak pregnancy tu... Keluar result....

Jeng-jeng-jeng...

I got double line... Mula-mula x percaya... Tipu kot benda ni... Suruh Encik Hubby tengok jugak, yelah double line... Muka senyum je... Encik Hubby kata senyap dulu... Nnt pergi cek kat klinik...

Dengan secara rasmi, saya mengesahkan saya jadi Mummy To Be.... Encik Hubby Father To Be...

Yahoooooooooooooooo.........!!!! Senyap dulu... Nanti baru bagitau... hoho...
Tahniah untuk saya dan Encik Mohamad Haniff bin Rosli, anda bakal menjadi ibu dan bapa...

Thanks, read my page... ^_^

No comments:

Post a Comment

Thank you so much because leave any comment.

Any good comments are very welcome by the author.

Any statements, words that are abusive engage the law is beyond the responsibility of the blog author.

You are responsible for what did you have say and do.